بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای سن فایل

معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی

بلاگی برای سن فایل
بایگانی

گزارش کامل کارورزی 1 - دانلود مستقیم

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶ ب.ظ

 

گزارش کامل کارورزی 1 با فرمت ورد در 18 صفحه

فهرست مطالب

گزارش خاطره ی روز اول کارورزی 1

مشاهده ی تاملی 3

گزارش فیزیکی 4

گزارش (روایتی) ازساختارسازمانی واداری مدرسه 7

گزارش آموزشی 10

گزارش عاطفی 11

فرم مشاهده ی کلاس درس (اختیاری) 15

جمله پایانی 18

گزارش روز اول کارورزی

با صدای زنگ هشدار موبایلم که شب قبلش بر روی ساعت 6 تنظیم کرده بودم بیدار شدم وپس ازاینکه نماز خواندم با دوستانم به سلف رفتیم و پس از صرف کره ومربا به خوابگاه آمدم و مسواک زدم و سپس لباس هایی که شب قبلش اتو زده بودم را پوشیدم وموهایم را مرتب کردم ادکلن زدم و کفش هایم را که واکس زده بود را پوشیدم وبا بچه ها را افتادیم پس از چند دقیقه اتوبوس آمد و سوار شدیم.

پارک ملت پیاده شدیم و بهسمت مدرسه پیاده به راه افتادیم. مدرسه را به راحتی پیدا کردیم و رفتیم داخل مدرسه بچه ها داخل کلاس بودند وما به دفتر مدرسه رفتیم و خودمان را معرفی کردیم و کارت های کارورزی و نامه آقای رستمی را به معاون دادیم و معاون ما را تا کلاس همراهی کرد وایشان من و دوستم جواد جعفری را به عنوان کارورز به معلمپایه هفتم معرفی کرد واجازه خواست تا ما ازتجربیاتشان استفاده کنیم و معلم مربوطه هم اظهار خوشحالی کرد و پس از معرفی ما به عنوان همکار و مهمان به دانش آموزان از ما خواست که ته کلاس روی صندلی هایی که بین ردیف ها بود بنشینیم.

دوست دیگرم محمد جواد غدیری نیز به کلاس نهم رفت .همین که روی صندلی نشستم بچه های کنارم سلامم کردند و با هم دست دادیم و به من خوشامد گفتند معلم به سرگروه ها گفت که تکالیف بچه ها را چک کنند و پس از اتمام شروع به تدریس نمود .پس از اینکه تدریسش تمام شد چند صفحه را پای تخته نوشت و به دانش آموزان گفت (تمارین و کار در کلاس هایش را حل کنند و در این حین همکارانم شما را راهنمایی میکنند و اگر سوالی داشتید میتوانید از آنها بپرسید)..یعنی از ما خواست که به بچه ها کمک کنیم و ما هم پاشدیم و بچه ها را در سوالاتی که با شوق میپرسیدند یاری میکردیم.

 

گزارش کامل کارورزی 1

نمونه گزارش پایانی کارورزی 1

دانلود گزارش کارورزی 1 دانشگاه فرهنگیان

نتیجه گیری کارورزی 1

گزارش روز اول کارورزی

گزارش عاطفی کارورزی 1 دانشگاه فرهنگیان

نمونه گزارش کارورزی 2

نمونه گزارش کارورزی کدگذاری شده

نتیجه گیری گزارش کارورزی فرهنگیان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی