دانلود پروپوزال رابطه میان نوآوری و رقابت پذیری با فرمت ورد
کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال رابطه میان نوآوری و رقابت پذیری با فرمت ورد در 15 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
بخشی از متن پروپوزال رابطه میان نوآوری و رقابت پذیری :
مطالعات زیادی نشان می دهد که مدیرانی که میخواهند با چالش های جهانی شدن تجارت روبرو شوند باید محیطی رقابتی فراهم کنند تا بتوانند قابلیت های شرکت خود را نشان بدهند (Barney, Wright, & Ketchen, 2001; Porter, 2011). نوآوری بازار شامل دانش جدید در کانالهای توزیع، محصول و کاربردها برای انتظارات، ارزش، نیازها و واستههای مشتریان است و هدف اصلی آن بهبود آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) است. فراسکاتی مانوئل بیان میکند که نوآوری بازار به بازاریابی محصولات جدید و کلیه فعالیتهایی که به نحوی مرتبط با توسعه محصول جدید است توجه میکند این فعالیت ممکن است شامل قسمتهای بازار، پذیرش محصول در بازارهای مختلف و تبلیغات باشد ولی شامل ایجاد شبکه های توزیع برای نوآوری بازار نیست.
امروزه ثبات در محیط کار، جای خود را به بی ثباتی و عدم اطمینان داده است و صنایع سنتی و قدیمی که جای خود را به انواع جدید و توسعه یافته آن داده است. فرصتی برای استفاده از مهارتهای قدیمی نمی گذارد و در حقیقت آینده را با تهدیدات و فرصتها مواجه ساخته است، زیرا هر اختراع و نوآوری، تغییری را پدید می آورد که می تواند به نوبه خود فرصتی را برای کسانی به وجود آورد که بتوانند از این فرصت استفاده بهینه کنند.